zondag 14 juli 2019

Levens-Kunst =

het beste uit elke situatie ( goed of slecht ) weten ( proberen ) te halen

afgelopen donderdag gingen Saskia en ik een eind door Zeeland fietsen, onderweg besloot ik mijn spijkerbroek om te ruilen tegen een korte broek die we mee hadden genomen, mijn sleutelbos lieten we in de spijkerbroek zitten en zo begonnen we aan onze 26 km fietstocht...

thuis gekomen kwamen we er achter dat zowel mijn spijkerbroek al al mijn sleutels inc. autosleutels weg waren, en nu ?  de eerste paar uren ging ik bij de pakken neer zitten.... balen... uitzichtloos ?
maar what the F#ck ? ... "vertrouwen" ( alle komt goed, alles heeft een hoger doel / nut...
GEDULD is een schone zaak enz enz...


verschillende keren hebben we de route met de auto van Saskia's vader nog op nieuw gedaan, overal aangebeld, ook via FB, Twitter< Zeelandnet, gemeente Veerle, politie , de Zeeuwse krant.. enz enz...
maar tot op heden ( zondag ) nog steeds geen oplossing )

afgelopen vrijdag hadden we een geplande rondvaart over de Vlissingse binnenhavens, die hebben we ook niet door dit voorval laten vergallen....

en gisteren ( zaterdag ) hebben we de fietsroute weer eens dunnetjes overgedaan....
savonds snachts heb ik een mailtje geschreven naar Omroep Zeeland
daar heb ik deze ochtend een smsje van gekregen , ik mag morgen vroeg 09:20 een oproep doen op de radio..

al bij al, ik overleef het allemaal wel weer, ik blijf goede hoop en vertrouwen in mensen hebben...

 

Of ik morgen om 12:00 mijn Leefmuseum kan openen ?
ik hoop het, het zou een wonder zijn, gelukkig geloof ik ook in wonderen, want ik maak ze vaak genoeg mee...

uiteindelijk komt ooit alles weer goed... zo niet, dan toch...
er zijn altijd ergere dingen in leven.

1 opmerking:

  1. en zo is t :-)

    de wonderen zijn de wereld nog niet uit... hoop dat dit nu (of morgen) ook weer zal blijken...

    Hoe dan ook...
    blij dat je (door dit voorval nog lekker ff) hier bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen