zondag 21 juli 2019

Vandaag in Het Leefmuseum...

( Eindhoven ) (open ondanks de pijn door mn longontsteking )
ik werk voor mezelf mijn eigen lijstje af,

wat andere mensen willen komen gaan doen dat mogen ze zelf weten, er is materiaal genoeg om te tekenen en of te schilderen of anders creatief bezig te zijn, het is natuurlijk altijd roeien met de riemen die we hebben en we blijven afhankelijk van donaties, giften, mijn kringloopwinkeltje, en spullen die deelnemers/sters zelf meebrengen en wel of niet samen willen delen...
maar er is ook altijd tijd voor koffie en een babbeltje, of gewoon ff kunst kijken, kopen etc. etc.

boeken, cd's dvd's ruilen, lenen.... alles is bespreekbaar...
creatief bezig zijn, non profit, dagbesteding...

mijn EIGEN "to doo list" wat ik vandaag zelf wil doen voor mijn eigen...
uiteraard staat het een ieder vrij om mij daar wel of niet bij te helpen is

*zorgen dat ik het al mijn (evt) bezoekers het vandaag naar hun zin kan maken
*dat ik een luisterend oor en al mijn levens/kunst ervaringen kan inzetten om andere te helpen

mijn leefmuseum is uiteraard voor mezelf ook een dag dat ik mezelf "verplicht" dingen te gaan doen, af te maken, die anders misschien blijven liggen....
"thats my goal"  :-)

*opruimen / poetsen
*werkzaamheden kringloopwinkeltje ( 03-08 open)
*tuin klusjes & *huis klusjes
*mijn eigen kunst en schilderijen afmaken...

wie wil MAG mij helpen met mijn "to doo list"
maar ik zou het zeker zo leuk vinden als je voor jezelf wat leuks doet en met een fijn gevoel of creatieve ideeen / oplossingen of whatever ..weer naar huis toe gaat...

LevensKunst is de Kunst van het (over) leven, in mijn Leefmuseum is NIETS of niemand raar, iedereen is "een pareltje" laat mensen in hun waarde en respecteer elkaars ( andere ) ideeën, uiterlijk, religie, mening, voorkeuren en afkeuren want...

met een beetje tolerantie ben je altijd op vakantie... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten