maandag 8 juli 2019

as. maandag 15-07-19

Het is nog maar net "the day after" en er hebben zich al 2 mensen gemeld die aankomende maandag hier creatief willen zijn, voor hoeveel mensen heb ik ruimte ?
dat zie ik pas, of dat weet ik pas als ik wat verder ben, zelf gok ik op 8, dat houd ik voor de komende maandag voor mezelf even aan...
"even afkijken, want vol = vol"
hihi, volgende week oesters eten en creatief met oesterschelpen of andere dingen... dat mogen de bezoekers zelf weten....
alles is leven, levenskunst....
"fijn als mensen zelf ook ( eigen ) materiaal mee nemen"
hoewel, ik heb wel wat.....

strakkies weer naar Zeeland, naar mn meissie, daar wat leefmuseum doen ...
altijd leuke gasten / vrienden deelners/ters daaro...
en natuurlijk de oester-jacht
"roeien met de riemen die ik heb" kansen die geboden worden
Het hoeft allemaal niet veel te kosten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten