vrijdag 21 juni 2019

wat kan hier allemaal op 1 juli

zoals de situatie NU is...
kweet nog niet of ik voor die tijd nog ergens geld of materialen vrij kan maken, maar wat hier onderstaat kan zowiezo...
alles is Leefmuseum... over-leven, levenskunst & levenskunstenaar worden...
Luctor Et Emergo...

we kunnen zowiezo...
*schilderen met de verf(restanten) en doeken die ik nog heb
*tekenen, schrijven....
*aan de gang met materiaal dat je zelf mee neemt

*koffie / thee leuten, gesprek van mens tot mens en ideeen / visies uitwisselen, alles is bespreekbaar.
*frambozen uit mijn tuin plukken, of zowiezo in mn tuin hobbyen ,
frambozen mag je zelf houden.
*BBQ-en, of koken... ik heb nog wel wat (gratis te gebruiken ) vlees en dingen staan,
(vindingrijk zijn en roeien met de riemen...) is een uitgangspunt van MIJN Leefmuseum.
wat je kookt, bakt, BBQ't is voor de "maandag groep" dus samen eten voor wie dat wil.
*voor wie het leuk vind om te poetsen.. hier mag het,
ook dit hoort bij het leven...
*"winkeltje spelen" alles ordenen, mooi neerzetten enz...
mijn kringloopwinkeltje www.edison39.nl is normaal alleen de 1e zaterdag vd maand open, maar als er enthousiaste mensen zijn die het willen runnen en bijhouden op de maandagen, dan kan dat ook. je moed dan wel een beetje verstand van "handel" hebben...
*in mijn winkeltje heb ik veel spullen, veel van deze dingen mogen ook gebruikt of gepimpt worden tijdens mijn Leefmuseum maandagen....
*veel gratis meeneem boeken, soms ook CD's en DVD's
*gratis koffie of thee in mijn voor of achtertuin...
*bij warm weer kan / mag je evt ook mijn (tuin)bubbelbad gebruiken, wil je dat ? neem dan evt. je zwemkleding en een handdoek mee...
*meestal heb ik ook wel wat gratis fruit of snoep ofzo op de "werktafel" staan.
*Dwaal-Kunst kijken,en elkaar inspireren...
*dingen beschilderen...
*knuffelen, verzorgen, spelen met mijn ratjes....

er kan gewoon heel veel, het belangrijkste is dat jij het naar je zin hebt...

het duurt nu nog ruim 1 week voordat het 1 juli is, ik hoop voor die tijd nog wat geld bij elkaar te sprokkelen om te zorgen dat er op de eerste dag van MIJN leefmuseum NOG MEER mogelijk is, ik denk hierbij aan klei, meer verf, meer kwasten, meer hobby materialen.

elke week heb ik zowiezo een workshop "creatief met" je hoeft hier niet aan mee te doen, want je mag doen / ontwikkelen waar JIJ zelf zin in hebt, ik wil alleen maar mogelijkheden, ruimte en ideeën uitwisselen, want ieder mens kan een LevensKunstenaar zijn...

1 opmerking:

  1. Super duidelijke en enthousiaste blog. En met een sfeer zoals ik je ken... niets moet, alles mag... en in jouw leefmuseum kan en mag er heel veel. En hangt die sfeer er altijd. Hoop dat er een paar leukerds zijn die gebruik maken van hetgeen je biedt. t is so wie so een unieke ervaring in een huiszoals je nog nooit hebt meegemaakt, in een sfeer neergezet door een man zoals je nog nooit hebt meegemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen